fbpx
Lavazza Caffé Service
|   Regisztráció  |   |   English   06 80 89 00 98   Használati útmutatók |  
Fiókom

Elfelejtettem a jelszavam

Értékesítési feltételek

Minden olyan megrendelésre, amely interneten, telefonon, postai úton keresztül jutott el a Caffé Service Kft.-hez, vagy a Caffé Service Kft. székhelyén illetve telephelyein történő személyes vásárlás során történik, a jelen Értékesítési Feltételek vonatkoznak. Az itt megállapított feltételek minden egyéb szerződés részét képezik. Megrendelése leadásával a megrendelő (továbbiakban: Vevő) elismeri, hogy elolvasta, megértette és fenntartás nélkül elfogadja a jelen Értékesítési Feltételeket.

Caffé Service Kft. cégadatai és elérhetőségei:

Caffé Service Kft.
2120 Dunakeszi, Berek utca 19.
Fővárosi Törvényszék Cégbírósága: Cg.: 13-09-118101
Adószám: 14211674-2-13info@caffeservice.hu

(továbbiakban: „Caffé Service”)

1. Általános rendelkezések

1.1. A jelen rendelkezések kizárólag a Caffé Service Kft. (a továbbiakban: „Caffé Service”) részére
átadott megrendelésekre vonatkoznak.

1.2. A Caffé Service fenntartja magának a jogot, hogy jelen rendelkezéseket bármikor, egyoldalúan
módosítsa vagy megváltoztassa.

2. Megrendelések és személyes vásárlás

2.1. A megrendeléseket a következő módon lehet feladni:

2.1.1. Kiszállítást igénybe véve Interneten keresztül látogasson el a www.caffeservice.hu honlapra, és rendelje meg a kiválasztott
termékeket.
Telefonon:

2.1.2. Azonnali vásárlás
2120 Dunakeszi, Berek utca 19.
H-P: 9:00-16:00

1133 Budapest, Váci út 80.
Promenade Gardens irodaház, földszint
H-P: 9:00-16:00

2.2. Caffé Service tájékoztatja Vevőit, hogy a Vevők által leadott egyes megrendelések alapján Vevő és Caffé Service között adásvételi szerződés jön létre, határozott időre, mely szerződés az abban foglalt kötelezettségek maradéktalan teljesítéséig marad hatályban. Caffé Service tájékoztatja a
Vevőket, hogy ezen határozott idejű szerződések nem alakulnak át semmilyen körülmények között határozatlan idejű szerződéssé.

2.3. A Vevő és a Caffé Service között létrejött adásvételi szerződés alapján Vevő kötelezettsége a fizetési kötelezettséggel járó megrendelés leadásától a megrendelt termékek átvétele és azok vételárának Caffé Service részére való megfizetése. Vevő ezen kötelezettségeinek teljesítésével szerződés szerinti kötelezettségeit teljesíti. Ennek megfelelően a Vevőt terhelő kötelezettségek
teljesítésének legrövidebb időtartama, ezen kötelezettségek teljesítésének időpontja.

2.4. A Caffé Service jogosult a megrendelést visszautasítani, amennyiben a megrendelő korábbi számláit nem rendezte, vagy Caffé Service megítélése szerint a számlák határidőre történő kiegyenlítése nem biztosított.

2.5. A weboldalon feltüntetett árak minden esetben az ÁFA-val növelt bruttó árak. A weboldalon feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek. A weboldalon szereplő termékképek és készletinformációk tájékoztató jellegűek és a valóságtól eltérhetnek. Caffé Service
bármikor jogosult az árakat egyoldalúan módosítani.

2.5.1. A Caffé Service Kft.-vel szerződésben lévő, Caffé Service által üzemeltetett gépeket bérlő Vevőink esetében mindenkor a szerződésükben foglalt árak érvényesek abban az esetben is, amennyiben azok eltérnek a weboldalon megjelenő áraktól.

2.6. Megrendelés visszaigazolása:
Interneten leadott megrendelés esetén: a Caffé Service automatikus e-mail visszaigazolást küld Telefonon leadott megrendelés esetén: azonnali, a telefonos megrendelés keretében

2.7. A vásárlás speciális feltételei a weboldalon keresztül leadott megrendelések esetén

2.7.1. A honlapunkon való regisztráció során Vevőnek biztosítania kell, hogy a kötelezően kitöltendő adatok a valóságnak megfeleljenek és hiánytalanok legyenek. Címének vagy egyéb adatainak változásakor, kérjük, késedelem nélkül értesítse erről a Caffé Service-t úgy, hogy a megfelelő
módosításokat elvégzi a személyes adatok oldalán.

2.7.2. A weboldalon történő regisztráció során létre kell hoznia egy jelszót. Ezt a jelszót szigorúan bizalmasan kell kezelnie, és nem szabad közölnie vagy megosztania senki mással. Jelszava használatáért és az így leadott megrendelésekért Vevőt teljes felelősség terheli még akkor is, ha az a
Vevő tudtán kívül történik. Amennyiben tudomására jut vagy gyanúja támad, hogy valaki megtudta vagy használta jelszavát, erről haladéktalanul értesítenie kell a Caffé Service-t a megadott elérhetőségek egyikén.

2.7.3. A www.caffeservice.hu oldalon keresztül (továbbiakban: weboldal) a termékkiválasztással és megrendeléssel adásvételi szerződés jön létre a Vevő és Caffé Service között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen Értékesítési feltételek rendelkezései, a weboldal Használati feltételei valamint a Caffé Service Adatvédelmi irányelvei egyaránt irányadók.

2.7.4. A szerződéskötés technikai lépései a regisztrációt követően: Vevő a kiválasztott terméket a kosárba helyezi, a pénztárhoz továbblépve megadja a szállítási adatokat, majd választ a fizetési lehetőségek közül. Az Adatkezelési Tájékoztató áttekintését követően Vevő a megrendelést véglegesíti a Megrendelés elküldése gombra kattintással.

2.7.5. A weboldalon tett megrendelést Caffé Service csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a Vevő a regisztrációs és vásárlási oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Caffé Service felelősséget nem vállal.

2.7.6. A hibásan, vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a Vevőt terheli.

2.7.7. Az adásvételi szerződést, illetve a jelen értékesítési feltételeket a megrendelés elküldésével a Vevő elfogadja.

2.7.8. A felek között létrejött adásvételi szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet a Caffé Service rögzít, továbbá tárol annak érdekében, hogy az abban foglaltakat, valamint a jogszabályok szerinti adókötelezettségeit teljesítse. A felek között létrejött adásvételi szerződés olyan formában
hozzáférhető, hogy a Vevő a webshopon a saját fiókjában meg tudja nézni a korábbi rendeléseit, illetve megkapja a szerződés alapján kiállított rendelési visszaigazolást és számlát.

2.7.9. A Caffé Service a megrendelés megerősítése panel útján biztosítja Vevő részére, hogy a megrendelésben, adataiban felmerülő hibák azonosíthatóak illetve kijavíthatóak legyenek.

3. Szállítás

3.1. A Caffé Service kizárólag a weboldalon keresztül, telefonon vagy személyesen leadott rendelés esetén és kizárólag Magyarország területén vállal kiszállítást.

3.2. A megrendelt termékek kiszállítása a jelen értékesítési feltételekben meghatározott, illetve promóciók esetén meghirdetett kivételes esetektől eltekintve szállítási díj köteles, melyet a Vevő visel. Az adott megrendeléshez kapcsolódó szállítási díjak a megrendelés során kerülnek
feltüntetésre.

3.3. Házhoz szállítás:
300 kapszula alatt: 2286 Ft (1.800Ft+áfa)
300-499 kapszuláig 1257 Ft (990Ft+áfa)
500 kapszulától a szállítás INGYENES

A Caffé Service a hétköznapi 9:00-17:00 kiszállítási időre vonatkozó normál házhoz szállítás (továbbiakban: normál házhoz szállítás) esetén a munkanapokon 17:00-ig leadott és feldolgozott megrendeléseket a megrendelés kézhezvételét követő 2 munkanapon belül törekszik kiszállítani,
azonban a Caffé Service a fenti határidő betartásáért nem vállal felelősséget.

3.4. Személyes átvétel a Caffé Service Kft. székhelyén és telephelyein:
Amennyiben Vevő kapszularendelését telefonon keresztül adja le, úgy lehetősége van Caffé Service bármely telephelyét a csomag átvételi pontjaként megjelölni. A szolgáltatás kizárólag utánvétes – készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel – vehető igénybe. A megrendelt csomag legkorábban a következő munkanapon, az adott telephely nyitvatartási idejében vehető át.
A telephelyeken történő személyes csomagátvétel ingyenes.

3.5. A Caffé Service fenntartja a jogot a szállítási feltételek megváltoztatására.

3.6. Az esetleges szállítási költségek a vételárral együtt kerülnek kiszámlázásra.

3.7. 300 és 499 kapszula közé eső kapszulamennyiség megrendelése esetén a normál házhozszállítási költség 50%-át, a minimum 500 kapszulát tartalmazó rendelések normál házhozszállítás szállítási költségének 100%-át a Caffé Service átvállalja. Caffé Service Kft. által üzemeltetett gépek esetén 200 és 299 kapszula közé eső kapszulamennyiség megrendelése esetén a normál házhozszállítási költség 50%-át, a minimum 300 kapszulát tartalmazó
rendelések normál házhozszállítás szállítási költségének 100%-át vállalja át a Caffé Service Kft.

3.8. A vevő köteles az áru átvételekor meggyőződni a csomag sértetlenségéről, és amennyiben a csomag sérült, a csomag átvételét megtagadni, és a Caffé Service felé a problémát jelezni.

3.9. Az árunak a vevő vagy meghatalmazottja részére történő átadásával a termék elvesztésének és sérülésének minden kockázata a vevőre száll át.

3.10. A Caffé Service igyekszik a termékeket a megrendelések határidőre történő teljesítése érdekében elégséges mennyiségben raktáron tartani. Ennek ellenére előfordulhat, hogy egyes árukból időlegesen nem tud megrendelést teljesíteni. A Caffé Service a fenti esetben jogosult arra, hogy a megrendeléseket részszállításokkal elégítse ki vagy a megrendelést későbbi időpontban teljesítse, és ebben az esetben a kiegészítő szállítással kapcsolatban felmerülő esetleges többletköltséget a Caffé Service vállalja.

4. Panaszkezelés módja

4.1. Az áru átvétele és ellenőrzése

4.1.1. Hiányos vagy elmaradt szállítás esetén a Caffé Service – a vevő választása szerint – vagy azonos értékű helyettesítő terméket szállít, vagy a vételárat jóváírja, illetve a már teljesített fizetés esetén 8 munkanapon belül visszatéríti.

4.1.2. Vevő köteles az áru átvételét követően, a lehető leghamarabb az átvett termék(ek) mennyiségét és sértetlenségét ellenőrizni, és észlelt hiány vagy sérülés esetén jogosult a Caffé Service-t értesíteni a következő módon: az átvétel napjától számított 7 napon belül a számlaszám, a panasz rövid leírásának megadásával és a számla másolatának csatolásával jogosult Caffé Service felé jelezni e-mailben (info@caffeservice.hu) vagy postai úton, a Caffé Service címére küldött levélben. Caffé Service a panaszokat 2 munkanapon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a vevőt értesíti. A fenti határidő elteltét követően reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

4.2. Termékek visszaküldése

4.2.1. A Caffé Service a termékek visszaküldését csak a 4.1. pontban leírt hiányos vagy sérült szállítás; a 11. pontban részletezett szavatossági, termékszavatossági vagy jótállási kötelezettsége fennállása esetén; illetve a 11.4. és 11.5. pontban részletezett elállás esetén fogadja el. Vevő a termékeket hiányos vagy sérült szállítás esetén eredeti csomagolásukban, elállás esetén bontatlan eredeti csomagolásukban köteles visszaküldeni. A termékek szabályszerű visszaadása (visszaküldése) esetén a számlaösszeg az esetleges kiszállítási költségekkel együtt legkésőbb 14 napon belül a vevő számláján jóváírásra kerül. Az itt részletezett esetekben a termék visszaszállítását – a 11.4 illetve 11.5 pontban szabályozott esetek kivételével – vevő kérésére – a Caffé Service megszervezi, és a visszaszállítás költségét a Caffé Service vállalja.

4.3. Panaszügyintézés

Vevő a Caffé Service termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatos panaszát jelezheti a Caffé Service felé telefonon a +36 27 392 692-as telefonszámon, elektronikus úton a

https://www.caffeservice.hu/kapcsolat/ címen, személyesen a Caffé Service Kft. bármelyik telephelyén, illetve postai úton a Caffé Service Kft. 2120 Dunekszi, Berek utca 19. levélcímen.

Caffé Service törekszik a panasz minél előbbi, teljeskörű megválaszolására: a vevői panaszt 2 munkanapon belül nyugtázza, illetve teljeskörű választ legkésőbb 14 munkanapon belül ad. Caffé Service a panaszt elsősorban e-mailben vagy telefonon válaszolja meg, kivéve, ha ez nem lehetséges, vagy a panasz benyújtója kifejezetten más kapcsolatfelvételi módot kér. Caffé Service a panasz kivizsgálásának érdekében, a válaszadás előtt, felveheti a kapcsolatot a vevővel, a vevő által megadott kapcsolatfelvételi adatok felhasználásával.

4.4. Békéltető testülethez fordulás lehetőség fogyasztói panasz esetén:

Békéltető testület. A szolgáltatások minőségével, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita békés rendezése céljából Felhasználó eljárást kezdeményezhet az illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. A vállalkozást békéltető testület igénybevétele esetén együttműködési kötelezettség terheli a békéltető testülettel.

Caffé Service székhelye szerinti Békéltető testülete:

Pest Megyei Békéltető Testület
1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszám: (1) 269-0703
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Caffé Service a Békéltető Testület döntését ajánlásként fogadja el. Vevőnek a bírói út igénybe vételére a Békéltető Testületi eljárás lefolytatását követően is lehetősége van.

4.5. EU online vitarendezési platform használata

Amennyiben panaszát nem sikerült érvényesítenie a 4.3 pont szerinti panaszügyintézés során, azt benyújthatja az EU online vitarendezési platformján („ODR platform”).

Ez a platform az EU-n belül a fogyasztók és a kereskedők számára teszi lehetővé, hogy a bíróságon kívül próbáljanak meg egyezségre jutni az online vásárlásból eredő problémákkal-panaszokkal kapcsolatban. Ez az interaktív honlap az EU minden hivatalos nyelvén elérhető és ingyenesen
használható. Az ODR felület használatával a fogyasztó-vásárló és a kereskedő-szolgáltató

megegyezhetnek egy vitarendezési testület kiválasztásában, hogy megoldást találjanak a fogyasztó panaszára.

Az ODR platform elérhető:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

5. Árak és számlázás

5.1. A Caffé Service termékek aktuális árait a fent megadott telefonszámon (+36 27 392 692), illetve a www.caffeservice.hu honlapon lehet lekérni. Minden esetben a megrendelés feladásának napján hatályban lévő árak lesznek érvényesek.

5.2. Az általános forgalmi adót a számlákon külön fel kell tüntetni.

5.3. Kiszállítás esetén a megrendeléshez tartozó számlát a szállítmányhoz csatoljuk.

5.4. Amennyiben a termékre, árura vonatkozó kereskedelmi feltételek valamelyike (pl. ár) a kereskedelmi feltétel változásának meghirdetése nélkül aránytalan eltérést mutat a korábban alkalmazott kereskedelmi feltételtől, a Caffé Service-nak jogában áll a teljesítést feltűnő értékarányatalanságra, illetve a szerződéses akarat hiányára tekintettel megtagadni.

6. Fizetés

6.1. A vevő – az interneten keresztül történő bankkártyás a Caffé Service üzletben történő vásárlás esetét ide nem értve – a kiszállított termékek ellenértékét készpénzben (vagy választása szerint bankkártyával, amennyiben elérhető ez a szolgáltatás) köteles kiegyenlíteni az átvétellel egyidejűleg.

6.2. A Caffé Service telephelyeken történő vásárlás esetén fizethet készpénzzel, vagy valamennyi, a Magyarország területén elfogadott bankkártyával. A Caffé Service üzletben történő készpénzes fizetés esetén a vevő a visszajáró pénzt köteles azonnal ellenőrizni – utólagos reklamációt nem fogadunk el.

6.3. A vevő internetes rendelésleadás esetén a számla ellenértékét bankkártyával is jogosult kiegyenlíteni internetes vásárlás keretében a Caffé Service által alkalmazott VPOS terminál igénybevételével. Az internetes bankkártya elfogadási szolgáltatás (VPOS szolgáltatás)
igénybevételének részletes feltételeit a 7. pont tartalmazza.

6.5. A számla teljes kiegyenlítéséig valamennyi áru a Caffé Service tulajdonában marad.

7. VPOS szolgáltatás igénybevételének feltételei

7.1. A VPOS szolgáltatás mind belföldről, mind külföldről elérhető.

7.2. Elfogadható bankkártya típusok: VISA és MASTERCARD

7.3. A bankkártyás fizetés során a megrendelt termékek ellenértékének elszámolása a kártyabirtokos terhére forintban történik.

7.4. A VPOS rendszeren keresztül történő fizetés esetén a vevő bankkártyájának megterhelése csak azután jön létre, miután a vevő a fizetési szándékát az internetes felületen megerősíti.

7.5. A vevő a megrendelt termékek vételárát a VPOS szolgáltatás igénybevétele során elektronikus úton, bankkártyával a megrendelés nyugtázásakor teljesíti.

7.6. A vevő hibás, téves adatbeviteléből, megrendelésének elírásából származó károkért a Caffé Service felelősséget nem vállal.

7.7. A vevő a VPOS szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a +36 27 392 692-as telefonszámon, illetve az info@caffeservice.hu e-mail címen tudja bejelenteni. A Caffé Service a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 3 munkanapon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés
módjának megfelelően tájékoztatja a vevőt. A Caffé Service a vevő által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult, felelősségi körébe tartozó hibák kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik.

7.8. A bankkártyával való fizetés során a szerverszolgáltató minden szükséges technikai intézkedést megtesz annak érdekében, hogy a vevő banki adatai ne váljanak illetéktelen személyek által hozzáférhetővé az interneten keresztül.

10. Adatvédelem

10.1. A Caffé Service a Vevő előzetes, kifejezett hozzájárulásával, illetve bizonyos esetekben (pl. számlázás) jogszabály alapján gyűjti, dolgozza fel, illetve továbbítja harmadik személyek felé a Vevő személyes adatait. A regisztráció véglegesítésével Vevő elfogadja, hogy Caffé Service Vevő regisztrációkor megadott adatait a megrendelés teljesítése, valamint a jelen Értékesítési feltételek, illetve a jogszabályi előírások teljesítése érdekében kezelje, a teljesítésben közreműködő személyek részére a szükséges adatokat továbbítsa.

Caffé Service a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezeli a Vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet. (Például számla kiállítása)

Caffé Service a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésből származó díjak számlázása céljából kezelhet a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos természetes személyazonosító adatokat, lakcímet, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatokat. (Például számla kiállítása)

Caffé Service – a fentieken túlmenően – a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. (Például szervizszolgáltatás esetén a kapcsolattartási illetve a kávégéphez tartozó adatok, mint a vásárlási
dátuma és a kávégép sorozatszáma) Caffé Service a Vevő hozzájárulása alapján a szolgáltatás hatékonyságának növelése céljából kezeli a Vevő vásárlásaival kapcsolatos adatait (Például lakcímadatok, vásárolt termékek, vásárlás módja,
helye, valamint időpontja).

10.2. Kamerarendszer üzemeltetése

A Caffé Service telephelyein az emberi élet, testi épség védelme,  vagyonvédelem; az e körben esetlegesen felmerülő jogsértő cselekmények megismerése, feltárása, kivizsgálása, megelőzése illetve megszakítása céljából kamerás megfigyelést végez. Az egyes üzletekre vonatkozó kamerázási
szabályzatok az adott üzletben, illetve a www.caffeservice.hu oldal „Adatvédelem” menüpontja alatt érhetőek el.

10.3. Adatfeldolgozás

A Caffé Service adatfeldolgozás, valamint marketing célú tevékenység céljából továbbíthatja az adatokat az alábbi adatfeldolgozóknak:

Magyar Posta Zrt. 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.
GLS General Logistics Systems Hungary Kft. 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.
Domokos & Partners Kft. 1091 Budapest, Üllői út 163. 1. em. 9.

10.4. Adatkezelés

10.4.1. Vevő kifejezett hozzájárulásával Vevő beleegyezését adhatja ahhoz, hogy adatai a Caffé Service Kft. adatbázisába kerüljenek, és azokat – esetleges tiltó nyilatkozata kézhezvételéig a Caffé Service Kft. marketingtevékenység céljából, illetve a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX törvényben meghatározott piackutatás és
közvetlen üzletszerzés céljából minden további ellenszolgáltatás és engedélyezés nélkül felhasználhassa. Hozzájárulása megadásával Vevő hozzájárul továbbá ahhoz, hogy a fenti személyek részére postai úton, elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű kommunikációs eszköz, SMS útján reklámanyagot küldjenek. Az adatszolgáltatás önkéntes, és minden esetben megfelelő tájékoztatást követően történik.

NAIH adatkezelési nyilvántartási szám a Caffé Service fogyasztói hírlevél adatbázisára:

NAIH-64208

10.4.2. Vevő jogosult arra, hogy az adatkezelő által kezelt adatairól bármikor tájékoztatást kérjen, illetve, hogy kezelt adatai helyesbítését, törlését, valamint 10.1. pont szerinti hozzájárulásának visszavonását ingyenesen és korlátozás nélkül kérhesse a Caffé Service telephelyeken, illetve a +36 27 392 692 telefonszámon és az info@caffeservice.hu e-mail címen.

10.4.3. A személyes adatok kezeléséhez fűződő jogainak megsértése esetén Vevő az alábbi jogorvoslati lehetőségekkel élhet:

a) Közvetlenül az adatkezelőhöz fordulhat (az adatkezelő fenti elérhetőségein). Az adatkezelő a kérelem beérkezését követő 30 napon belül, az adatkezelés elleni tiltakozás esetén a kérelem beérkezését követő 15 napon belül írásban köteles választ adni a Vevő számára.

b) A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat (székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c; postai cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.; e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu; telefon: +36 (1) 391-1400; web: www.naih.hu)

c) keresetet nyújthat be az adatkezelő ellen az adatkezelő székhelye, vagy a Vevő lakó,-illetve tartózkodási helye szerint illetékes bíróságnál. Ha az adatkezelő a Vevő adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével másnak kárt okoz, köteles azt megtéríteni. Ha az adatkezelő a Vevő adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével a Vevő személyiségi jogát megsérti, az adatkezelőtől sérelemdíjat

követelhet. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – a Vevő választása szerint – a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

10.4.4. A Caffé Service az internetes rendelésfelvétel és fizetés során birtokába jutott pénzügyi- és fiók adatokat kizárólag a kártyabirtokos vevő által jóváhagyott tranzakció végrehajtása céljából használja fel. A vevő jelszavának harmadik személy általi jogosulatlan felhasználásából eredő károkért
a Caffé Service felelősséget nem vállal. A bankkártyás fizetés során a Caffé Service a tranzakció végrehajtásához szükséges banki adatokkal nem kerül kapcsolatba, azokat nem tárolja, ezért az esetlegesen jogosulatlan felhasználásból eredő károkért felelősséget nem vállal.

10.4.5. Az adatkezelés további részleteit tartalmazó Caffé Service adatvédelmi irányelvek www.caffeservice.hu oldal „Adatvédelmi tájékoztató” menüpontja alatt érhetőek el (https://www.caffeservice.hu/adatkezelesi-tajekoztato/).

10.4.6. A webshopba kizárólag 18 éven felüli személyek regisztrálhatnak.

10.4.7. Caffé Service felhívja a Vevők figyelmét, hogy regisztrált adataikat pontosan adják meg, és azok naprakészségének fenntartásában működjenek közre. Caffé Service nem vállal felelősséget a tévesen, pontatlanul megadott adatokra, illetve a már nem aktuális adatokra (pl. szállítási cím változás esetén) tekintettel felmerülő Vevői vagy harmadik személyektől származó igényekért. 10.4.8. Tárhelyszolgáltató neve és elérhetősége:

euSALESMAN Kft.
1137 Budapest, Katona József utca 15.

10.5. Cookie-k

A www.cafféservice.hu oldal, illetve a webshop látogatása során cookie-kat („sütiket”) használunk.
Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem
tárolnak személyes információkat. Cookie szabályzatunk a következő linken érhető el:
https://www.caffeservice.hu/adatkezelesi-tajekoztato/.

A látogatók a www.caffeservice.hu oldal, illetve a webshop meglátogatásával hozzájárulnak a
felhasználó viselkedésük figyeléséhez, követéséhez és hogy ezek alapján a Cookie Szabályzatban
meghatározott programok és eszközök segítségével személyre szóló hirdetéseket jeleníthessük meg
számukra. Remarketing tevékenységünkre vonatkozó szabályzatunk az alábbi linken érhető el:
https://www.caffeservice.hu/adatkezelesi-tajekoztato/.

11. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató:

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet alapján a Caffé Service tájékoztatja Vevőit mint fogyasztókat a kávéfőző gépek, tejhabosítók és egyéb kiegészítők vonatkozásában érvényesülő kellékszavatosságról, termékszavatosságról, jótállásról, valamint elállási jogról. 11.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Vevő a kellékszavatossági jogával?

Vevő a Caffé Service hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Vevőt kellékszavatossági igénye alapján?

Vevő – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Vevő kellékszavatossági igényét?

Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Vevő a Caffé Service Kft.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket a Caffé Service Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy
az Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

11.2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Vevő a termékszavatossági jogával?

A termékek hibája esetén Vevő – választása szerint – az előző pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet közvetlenül a gyártóval szemben azon termékek esetében, amelyekre nincs jótállás, amennyiben a termék forgalomba hozatalától számított 2 év még nem telt
el.

Milyen jogok illetik meg Vevőt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Vevő termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell bizonyítania.

11.3. Jótállás

11.3.1. A Caffé Service gép jótállására a gyártó, ill. forgalmazó által a géphez mellékelt jótállási jegyben foglalt rendelkezések az irányadók, és a jótállást a megjelölt gyártó, ill. forgalmazó nyújtja.

Milyen esetben élhet Vevő a jótállási jogával?

A kávéfőző gépek esetén a jótállási jegyen feltűntetett gyártó illetve forgalmazó köteles Vevővel szemben a jótállásra.

Vevőt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A fogyasztó jótállásból eredő jogai (A jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó választása szerint az alábbi jogokat érvényesítheti):

– kijavítás vagy kicserélés (kivéve, ha ez lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak az eladási ár leszállításához vagy az eladási ár visszatérítéséhez képest aránytalan többletköltséget eredményezne),

– az eladási ár arányos leszállítása, a hiba kijavítása vagy kijavíttatása a vállalkozás költségére, jelentéktelen hiba kivételével a szerződéstől való elállás (az eladási ár visszatérítése).

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Az árleszállításra, a hibának a vállalkozás költségén való megjavíttatására, illetve az eladási ár visszatérítésére a vevő csak abban az esetben tarthat igényt, ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, vagy azoknak a dolog tulajdonságaira és a vevő által elvárható rendeltetésére figyelemmel megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak
a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

A jótállásból eredő jogok érvényesíthetőségének határideje és helye:

A jótállásból eredő jogait a Vevő a termék átadásától számított 24 hónapon belül érvényesítheti. A 24 hónapos elévülési időbe nem számít bele a kijavítási időnek az a része, amely alatt a vevő a fogyasztási cikket nem tudja rendeltetésszerűen használni.

Amennyiben a Vevő Caffé Service telephelyen történő vásárlás esetén a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesíti a meghibásodás miatti csereigényét, a vállalkozás köteles a meghibásodott fogyasztási cikket kicserélni, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Amennyiben a csere helyett árleszállítást vagy pénzvisszatérítést alkalmaz a Caffé Service, azt banki átutalás formájában áll módjában teljesíteni a Vevő értesítését követő 15 napon belül.

A vállalkozás köteles a kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül elvégezni vagy mással elvégeztetni. E határidő betartásának kötelezettsége alól a vállalkozás akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a kijavítás vagy kicserélés megfelelő határidőn belül történő elvégzése érdekében úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.

A Vevő jótállásból eredő jogait a vállalkozásnál, a kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

További részletek a Jótállási jegyen találhatóak.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk Vevő figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Vevőt a jótállásból fakadó jogok a kellék- és termékszavatossági igények körében
meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

11.4. Elállási jog

11.4.1. A www.caffeservice.hu oldalon, emailben, illetve telefonon leadott megrendelések esetén a természetes személy fogyasztó (nem céges vevő) a kávéfőző gépek, tejhabosítók, bontatlan dobozú kávékapszulák, illetve bontatlan csomagú szemes kávék, teák, csokoládéporok, cukrok, valamint
kiegészítők esetén 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a jelen Értékesítési feltételek hatálya alatt kötött szerződéstől. A Caffé Service telephelyen történő vásárlásra, valamint a nem természetes személyekre nem vonatkozik az elállási jog.

11.4.2. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Vevő vagy a Vevő által megjelölt, az áru kiszállítását végző fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

11.4.3. Ha Vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi
címre:

Caffé Service Kft.:
Postai úton: a 2120 Dunakeszi, Berek utca 19. címre
E-mailben: info@caffeservice.hu
Telefonon: +36 27 392 692-as számunkon

Ebből a célból felhasználhatja az 1. számú mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is.

11.4.4. Vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

11.4.5. Vevő jogosult elállási jogát gyakorolni a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időtartamban is.

11.4.6. Vevőt terheli annak bizonyítása, hogy az elállási vagy felmondási jogát a jogszabály előírásainak megfelelően gyakorolta.

11.5. Az elállás joghatásai

11.5.1. Ha Vevő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Vevő az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott, például csomag visszaküldés költsége). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából
kifolyólag Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. A fentiek alól kivételt képez, ha a készpénzes fizetés áruátvételkor a futár részére történik. Ebben az esetben a visszatérítést banki átutalás formájában áll módunkban teljesíteni.

11.5.2. Tájékoztatjuk, hogy a visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.

11.5.3. Csomag visszaküldése

Vevő köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

Visszaküldéskor a csomagot biztonságosan zárja le, és az egyértelmű beazonosíthatóság miatt kérjük, tüntesse fel a dobozon az eredeti megrendelés számát.

A visszaküldés címe:

Caffé Service Kft.:
2120 Dunakeszi, Berek utca 19.

11.5.4. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Vevő viseli. Vevő felelős a termék sértetlen állapotban való visszajuttatásáért. Caffé Service nem vállal felelősséget a visszaszállítás során felmerülő károsodások esetére.

11.5.5. Elállás esetén a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt bekövetkezett értékcsökkenésért a Vevő felel.

11.6. Termék visszavétel – kizárólag Caffé Service telephelyeken történő vásárlás esetében

Termék visszavétele a telephelyeken – a jótállási, termékszavatossági és kellékszavatossági ügyek körén kívül – az alábbi feltételek szerint lehetséges:

Az érintett termékek köre: összes készülék és kiegészítők; ez a lehetőség nem vonatkozik az élelmiszer termékekre (kávé, csokoládé, cukor). A terméket a vásárlástól számított 1 hónapon belül, kizárólag a termék eredeti számlájának bemutatását követően van lehetőség visszacserélni. A termék visszavétele során a termék eredeti számlán feltüntetett értékének levásárlására van
lehetőség, a vételár visszatérítésére nincs mód. Amennyiben a termékcsere során a korábban vásárolt termék helyett egy aktuálisan magasabb árú – akár ugyanolyan – terméket választ, az árkülönbözetet Vevőnek kell megtérítenie.
ha a termék csomagolása nem sérült és hiánytalan ha a terméket nem használták A feltételek teljesülését a telephely személyzete ellenőrzi és bírálja el.

Élelmiszer termékeket (kávé, cukor, csokoládé) – a kellék- illetve termékszavatosság körén túl –, élelmiszerbiztonsági okokból még érintetlen állapotban, bontatlan csomagolás mellett sem áll módunkban visszavenni.

Áfás számla módosítása csak a módosítási kérelem napján, a módosítás napjának dátumára lehetséges az értékesítés helyszínén. Áfás számla módosításához az eredeti számla átadása szükséges.

12. Záró rendelkezések

12.1. A Caffé Service tájékoztatja Vevőket, hogy a Magyar Reklámetikai Kódex rendelkezéseit kötelezőnek ismeri el magára nézve. A Kódex az alábbi linken érhető el: http://www.ort.hu/hu/kodex/elszo .

12.2. A Caffé Service által üzemeltetett www.caffeservice.hu weboldalt az alábbi böngészők segítségével javasolt használni: Google Chrome (aktuális legfrissebb verzió), Mozilla Firefox (3-as verzió vagy afelett) Apple Safari (3-as verzió vagy afelett) vagy Internet Explorer (8-as verzió vagy afelett).

Az oldal mobileszközökre optimalizált változatát a Mozilla Firefox illetve Google Chrome bármely változatával, valamint az Android eszközök alapértelmezett böngészőjével és Safari böngészővel javasolt használni.

12. 3. Caffé Service naprakész védelmet és korszerű technikát alkalmaz felhasználói adatainak védelmére.

13. Hatályos jog

A jelen rendelkezésekre a magyar jog az irányadó. A jelen Értékesítési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. valamint a hatályos jogszabályi rendelkezések az irányadóak. Felek jelen jogviszonyból származó esetleges vitáik esetére értékétől függően – arra az esetre, ha Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Törvényszék vagy a Budapest Környéki Törvényszék általános illetékessége nem állapítható meg – kikötik a Budai Központi Kerületi Bíróság, illetve a Székesfehérvári Törvényszék illetékességét.

 

Kapcsolódó dokumentumok

Adatvédelmi nyilatkozat
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
Elállási Felmondási nyilatkozat
Elállási_Felmondási tájékoztató
Jegyzőkönyv szavatossági vagy jótállási igény érvényesítéséről
X